Domácí úkoly pro I.třídu od 22. do 26.5.2017:

Milí rodiče,

doufám, že se děti vrátily ze školy v přírodě spokojené a plné zážitků. Také doufám, že si ti, co zůstali doma, odpočinuli a nabrali sílu do závěru školního roku.

Moc Vás prosím, připravujte denně spolu s dětmi tašku do školy a nezapomínejte přitom na ořezané tužky a pastelky, pera a náhradní náplně, podložku na psaní do písanky.

Od května probíhá tělesná výchova na zahradě – děti potřebují vhodné boty pro cvičení venku a sportovní oblečení. Pokud Vaše děti používají takové oblečení při hře ve družině, mohou ho využít také na tělocvik. (Džíny, zvláště tužší, z klasického materiálu, nejsou pro cvičení vhodné.)

Ke známkám dosud využívaným pro hodnocení přibývá dvojka a dvojka s vykřičníkem (což je horší dvojka). Dvojka s vykřičníkem by měla být signálem k intezivnějšímu procvičování učiva nejen ve škole, ale i doma. (U jedničky budu rovněž používat místo znaménka minus raději vykřičník.)

Do čtenářského deníku doporučuji zaznamenávat přibližnou dobu přečtení knihy – stačí napsat například: Květen 2017.

S dětmi, které hláskují a nedovedou hlásky vázat ve slova čtěte, prosím, každý den nahlas alespoň 10 minut,. Pokud se Vám zdá, že by dětem šlo lépe čtení po slabikách, nechte je tak číst. Je třeba, aby děti četly nahlas „rovnou“ – nedovolujte dětem číst šeptem nebo v duchu a potom teprve nahlas, zpomaluje se tím nácvik plynulého čtení.

Den Datum Předmět – úkol:
Po 22.5.2017 ČJ – Písanka 3: dokončit str.12 tak, že žáci text 1x obtáhnou a 1x napíší.
Út 23.5.2017 M – Učebnice: str.48 cvičení 3 .
St 24.5.2017 ČJ – Písanka 3: dokončit str.14 tak, že žáci text 1x obtáhnou a 1x napíší.
Čt 25.5.2017 M – Učebnice: str.50 cvičení 2.
26.5.2017 ČJ – Písanka 3: na str.24 napsat celý 4., 5. a 6. řádek.

Do konce školního roku přeji hodně sil!

Marie Nováková